søndag 8. november 2009

Engelske X-Factor

Sambo liker ikke sånne program som Idol, X-Factor osv. Jeg liker de. Dvs. det er noen ganger talenter med som har noe ved seg som gjør at jeg vil følge med.
I Norge har de ikke så spennende greier på X-Factor, bortsett fra skjønne Tommy da. Han synger jo nydelig også er han vakker å hvile øyene på. Som en annen blogger har sakt så er det herlig med menn som ikke selv vet at de er tiltrekkende. Sånn er Tommy.

Men så har vi X-Factor fra England. Der har vi litt annen klasse over deltakern altså. Jeg har nå tilbrakt en time i sofaen med pc'en på fanget og ørepropper i ørene. Så kan jeg se på for meg selv uten å "plage" sambo. Og uten at han plager meg med teite kommentarer om deltagerne.

Min personlige favoritt er denne karen her. Det er nok andre med som har mer stemmeprakt og som er dyktigere sangere. Men Jamie Archer, han har soul og groove og feel og flow og alt det der :-)



Og her er hans forrige opptreden:



Jeg får sånn deilig Lenny Kravitz, Terrence Trent D'Arby følelse av fyren.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar