torsdag 5. november 2009

Hva som er galt

Det er ikke noe galt i at man gleder seg over å være alene hjemme. Mange kvinner synes det er godt med en kveld alene når mannen er borte. Enten på jakt, på guttetur eller på reise med jobben. Jeg synes det er kjempegodt. Da lager jeg noe å spise som jeg liker og som sambo ikke liker. Jeg kan se på teite tv-program. Sånn som Americas Next Top Model, Robinson, Lipstick Jungel og Bonderomantikk. Sambo liker ingen av disse programmene. Jeg innrømmer gjerne at disse programmene ikke representerer kulturelle høydepunkt. Men noen ganger er det skjønt å bare synke ned i sofaen og bli underholdt av deilig svada!
Det er ikke noe galt i å nyte og ha litt tid for seg selv.
Men det er noe galt når man hele tiden fantaserer om hvordan man har lyst til å innrede en ny leilighet hvor man ønsker å bo alene.

Og der er jeg.

Uten sambo
snakker jeg mer åpent og ærlig
forholder jeg meg bedre til barna mine
slapper jeg mer av
trives jeg mer med meg selv

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar