fredag 20. november 2009

Negler

Som veldig mange andre så har jeg også akrylnegler. Om sommeren har jeg fransk manikyr men bruker aldri kritthvitt men en "soft white" ytterst på neglen. Nå i vinterhalvåret går jeg får helt naturlige (dvs gjennomsiktig akryl på hele neglen) mye fordi jeg liker å lakke neglene om vinteren og nå er det så mange kule mørke farger.

Her er noen eksempler på hva jeg synes er fint og hva jeg absolutt ikke liker lengst nede:

Her er det neglene til hun som ikke holder neglfilen jeg synes er finest. Det er slike negler jeg liker å ha.

Disse synes jeg også er fine:

Og så har du de typiske "fjortis"-neglene:

Og til slutt bimbo-neglene:

Beklager om jeg støter noen her. Hver sin smak. Men man skal passe litt på synes jeg for med slike "bimbo"-nelger kan man lett se litt billig ut.... Særlig når de blir altfor lange og altfor kritthvite.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar